joi, 10 decembrie 2015

Aici este tot proiectul nostru art Aboriginal în jurul unui album:

                                                 http://caledobubus.over-blog.com/album-1591893.

 

 Proiect super-interesant si suport pentru Ingrijire vrea sa lucreze in Australia : Aici am artă Aboriginal.


Am lucrat la proiect ACEST version paralel cu Djoum ... Mul? Umesc Djoum mea. (Perioada de 4) ACEST album Este pic  Pepita.


I-am spus studentilor de mai multe ori, cu toate cca istoria o Le față sa inteleaga fiacare pas si asimileze mai bine la povestea in toate detaliile vanzare, de a merge inainte am Înapoi cu Prezentarea mea: Aici si celelalte albume citirea Rally: aici.








html
       
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cine este pasionat de ceva anume poate comenta orice despre oricine.